6 lucruri pe care trebuie să le ai atunci când ești specialist pe WHAP

6 lucruri pe care trebuie să le ai atunci când ești specialist pe WHAP

A fi freelancer poate înseamna o carieră împlinită și profitabilă. În ultimii ani s-a dezvoltat foarte mult acest fenomen și tot mai mulți tineri, dar nu numai, preferă să lucreze pe cont propriu. 

 

Cu toate acestea, freelancing-ul implică multe responsabilități, totuși este o afacere, nu?

Iar o afacere necesită investiții de timp, bani, dezvoltarea de strategii de creștere s.a.m.d. 

 

Fie că folosești o platformă pentru a-ți găsi clienții, precum Whap.ro sau te bazezi pe calitățile tale de networking de a-i găsi, este important să bifezi anumite elemente care confirmă că ești un profesionist în activitatea ta:

  • Email signature 

 

Ca freelancer, vei comunica foarte mult pe email cu potențialii clienți și cu clienții tăi, așa că, pe lângă comunicarea care trebuie să fie impecabilă, este important să-ți creezi o semnătură profesionistă. 

 

Nu este suficient să te semnezi doar cu numele. Adaugă funcția sau specializarea ta, datele de contact, website-ul sau link-uri spre paginile de social media dacă postezi conținut despre activitatea ta. 

  • Website sau portofoliu 

 

Dacă cauți clienți într-o industrie digitală, nu ai nici o scuză să nu ai un website către care să-i direcționezi și unde să-ți demonstrezi abilitățile și experiența. 

Cu toate aceste, indiferent de domeniul de activitate, este foarte important să ai măcar un portofoliu de prezentare unde aduni informații despre proiectele importante la care ai lucrat, rezultate. 

  • Carte de vizită 

 

În era digitală cărțile de vizită pot fi considerate demodate, însă sunt un instrument important atunci când ieși la întâlniri, evenimente și faci networking. Păstrează un set de cărți de vizită create profesionist și sigur vei face o impresie bună. În plus, poate persoana cu care interacționezi uită să-ți dea follow pe instagram sau nu-și notează mail-ul tău. Cartea ta de vizită o va găsi cu siguranță undeva în portmoneu și te va contacta dacă își dorește să afle mai multe detalii despre serviciile tale. 

  • Software pentru managerierea proiectelor 

 

Modalitatea prin care reușești să-ți gestionezi clienții și proiectele poate duce la construirea unei relații durabile sau invers, te trezești că aceștia încheie colaborarea cu tine. 

Indiferent de cât de priceput ești în ceea ce faci. Din păcate, mulți freelanceri au mai puțin succes decât ar putea avea, deoarece nu reușesc să-și gestioneze eficient proiectele. Alege un software pentru managementul proiectelor care ți se potrivește și muncește eficient, respectă  deadline-urile și organizează-ți fiecare activitate în mod profesionist. 

  • Instrumente de colaborare 

 

Atunci când lucrezi cu clienți, ai nevoie de un instrument care te ajută să partajezi fișiere, fracțiuni din proiecte și să menții o colaborare eficientă cu aceștia. De la servicii de partajare a fișierelor precum Box.net, până la servicii SaaS, precum Basecamp, alege instrumentele care îți facilitează comunicarea și colaborarea cu clienții tăi. De exemplu, Google Drive este tot mai folosit de către freelanceri, așa că poate îl iei în considerare dacă ai un cont Google. 

  • Software de contabilitate 

 

Chiar dacă plănuiești să colaborezi cu un contabil pentru a se ocupa de facturi și declarații, este important să utilizezi un software de contabilitate. Acesta nu te ajută numai la organizarea facturilor, ci și să economisești bani pe termen lung. 

 

Pe Whap.ro găsești cât ai zice pește clienții alături de care să colaborezi, așa că te așteptăm în ceea ce va fi una dintre cele mai importante comunități de networking. 

 

Creează-ți cont https://whap.ro/ , alege abonamentul care ți se potrivește și licitează pentru proiectele care ți-au atras atenția și pentru care ai expertiză. 

Distribuie aceasta postare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *